ESPECIMEN PRIMMA HANDMADE

Sé que ès prompte! Encara em falta rectificar els interlletrats i ajustar molts caràcters, però no he pogut aguantar-me! Vos penge els primers especimens del tipus Primma Handmade… Espere els vostres comentaris!

I know that’s soon! I’ve to rectify still yet the kenning and sidebarings and re-adjust the shape of a lot of glyphs, but i’m impacient! I leave here the first specimens of Primma Handmade Type.. I hope you comments!

16 Comentarios Agrega el tuyo

  1. pablosevillagimenez dice:

    Que no se retrase esa tipo

    1. growthetype dice:

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Oído cossina! Com diria un que jo sé… “Estamous trabajandou en ellou!” XDDDD

    1. growthetype dice:

      Gràcies! Encara està per a refer prou, però ja em puc fer una idea prou aproximada!

  2. growthetype dice:

    Quan la acabe, la passaré…

  3. xelo dice:

    Jajaja, ixò no val Jordi, et vaig dir que m’asperares que jo vaig més lenta!!! Té una pinta estupenda, no? testejà així, per a cartelleria… I ja tens bé l’espaiat i tot!, no més queda abans de la T…

    1. growthetype dice:

      HAHAHAHAHAHAHA! Però la teua té més feina! Intentaré acabar-la prompte i vore com rula, que hi ha algun glifo que em dona problemes… He descobert altres coses i ja anirem “feedbacketjant-se”!!!!!! Ja tinc pensada la pròxima… Serà un tipus gòtic anomenat “Locksley”…

      1. xelo dice:

        Wuapa, una gòtica….. Collins Jordi, ja tens el nom i tot!!!!!!!! Tindras que buscar un nom per a la meua ja que els trobes tan promte!

      2. growthetype dice:

        Pos mira! Li veig un rotllet així, en català, simpàtic… No sé… Mmmmmmm… “Grimpa” (que té que vore amb nussos en arbustos i amb el concepte de “pujar”) Se m’acaba d’ocórrer…

      3. growthetype dice:

        …O simplement “Línia Font”. Si li afegeixes “Regular”, semblarà un bus 😀

    1. growthetype dice:

      Gràcies Sonia! Aniré informant-vos per a que pugueu utilitzar-la!

  4. marian dice:

    m’agrada molt, PT!!!!!!

Responder

